aliceulriksson

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av alice ulriksson - 10 oktober 2010 00:08

Nu var man tillbacka igen :D


kom hem för ca en timma sen,har snackat lite med familjen,har inte träffat dom sen i fredags morse typ. och sitter nu i soffan med datan i knät.

*intressesmurfarna hoppar*


ska berätta lite om helgen ,

fredag: möter emmelie vid 4,drar hem t mig,äter,flummar O fixar oss

och sen bestämmer vi att vi ska sova hos henne , så vi drar t henne o lämmnar mina saker.

drar ut,t mig,träffar alex och sen drar jag o emme t frölunda,luffar där o sen hem t henne igen.

snackar med hennes familj,film,datan o flummar som fan och vid 2 sommnar vi,


lördag : vaknar vid 11,slappar,frukost,planerar dagen,fixar oss,hem t mig,vi drar på

liseberg med jenna och vid 7  möter vi alexander utanför liseberg,står o snackar ett tag o drar sen t stan,emme drar hem och jennifers mamma hämtar jenna efter en kvart typ.jag o alex träffar ngr o vid 11 kom jag hem


lyckad helg :D


ska snart lägga mig i sängen o dunka musiken typ.

god natt alla sötnosar (L)

Presentation


aliceulriksson
om jag inte duger för dig
så kan du sticka.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards